Trendy digitálneho marketingu pre rok 2018

Ponúkame vám menší prehľad, ako sa uberá digitálny marketing v roku 2018.

Trendy digitálneho marketingu pre rok 2018

Trendy digitálneho marketingu pre rok 2018 (Foto: unsplash.com)

Z každej strany je počuť o tom, že video je súčasnosť a budúcnosť. Ak chcete urobiť dobré video, stačí vám k tomu naozaj len dobrý nápad. Ľudia chcú vidieť reálny príbeh a emócie. Ak sa svojim zákazníkom dostanete pod kožu a postupne si s nimi vytvoríte vzťah, máte vyhraté. Nemusíte mať žiadne drahé nástroje. Dobré video v dnešnej dobe natočíte aj lepším smartphonom. Musíte sa len dobre zamyslieť a vytvoriť dobrý scenár pre váš príbeh. Zákazníci obľubujú videá zo zákulisia. Výhoda točenia videa je v tom, že ho môžete opakovať aj sto krát, až dokým nebudete naozaj spokojný. Ak by ste chceli zaujať svojho budúceho zákazníka aj bez točenia videa, môžete vyskúšať reklama Youtube. Budete môcť perfektne zacieliť na určité kanály alebo aj na určité videá, kde sa má vaša reklama zobrazovať.

Viac video prezentácií, viac virtuálnych prehliadok, viac videorecenzií

Ak idete livestream, tam žiadny druhý pokus neexistuje. Musíte si byť 100 percentne vedomí toho, že idete live. Ale práve to, že je príbeh nečakaný a nie je pripravovaný, upúta a pobaví asi najviac.

Chatbot

Určite ste o nich už počuli alebo ste ich dokonca aj využívali. Chatbot je umelá inteligencia, čo je vlastne live chat, kde môžete prirodzene komunikovať, ako keby bol na druhej strane človek.

Hlasové vyhľadávanie a jeho vplyv na pozície

Hlasové vyhľadávanie je v zahraničí a hlavne v Amerike veľkým trendom a jeho preberanie je v rámci Slovenska celkom problematické. Hlasové pokyny sa od tých klasických, ktoré sa ťukajú do klávesnice trochu líšia. Bude sa to týkať aj zmenou linkbildingu a bude to mať vplyv na pozície stránok vo vyhľadávačoch.

Influenceri ako marketingové nástroje čo budú zaberať

Veľké značky si čoraz častejšie začínajú uvedomovať, že klasický influenceri s veľkým množstvom odberov bývajú čoraz častejšie menej dôveryhodný. Bude sa tak viac brať do úvahy rešpektovaná osobnosť v danom odbore aj keď dosah nebude možno tak masívny, ale bude oveľa dôveryhodnejší.

Text: PR