Recenzia: Real Racing 3

Koncom mesiaca by malo byť oficiálne vydané tretie pokračovanie asi najúspešnejšej pretekárskej hry pre iOS Real Racing 3. Spoločnosť Firemonkeys oznámila, že hra bude dostupná už 28. februára pre platformy iOS a Android. Hra má priniesť viaceré novinky a vylepšenia. Hlavnou zmenou bude cena. Všetky novinky si dnes rozoberieme v tejto recenzií, keďže hra sa dá už v predstihu stiahnuť z novozélandského AppStore.

Doteraz boli predchádzajúce časti platené. Hráč si stiahol buď obmedzenú lite verziu a keď bol spokojný tak si kúpil hru za plnú sumu bez ďalších obmedzení. Výhodou takéhoto riešenia bolo to, že po zaplatené jednej sumy už od Vás nikto neťahal žiadne peniaze a takmer všetko ste mali ihneď k dispozícií. Nevýhoda bola, že nie každý bol ochotný zaplatiť za hru a dochádzalo k tomu že užívatelia si ju  sťahovali nelegálne z rôznych serverov. Tomuto by malo byť už koniec.  V hre dostávate dva druhy odmien a to:

• R$ – slúžia na kúpu, opravu a upgrade vozidla
  • Zlatky – slúžia na odomknutie šampionátov bez zbierania skúseností a trofejí

5 zlatiek môžete získať zadarmo. Ostatné si buď kúpite alebo ich nazbierate postupom do vyšších levelov. Ceny sa pohybujú od 1,79 € za desať zlatiek po 89,90 € za tisíc zlatiek. Taktiež si môžete kúpiť aj R$,prípadne vývojári pripravili pre hráčov rôzne balíčky. Tie obsahujú vozidlá, R$ a zlatky. Hodnoty sú tiež rôzne.

Na výber je 46 vozidiel. Sú medzi nimi tieto značky:

• Audi
  • BMW
  • Bugatti
  • Dodge
  • Ford
  • Koenigsegg
  • Lamborghini
  • McLaren
  • Nissan
  • Pagani
  • Porche
  • SRT

Ovládanie je na výbornej úrovni tak ako sme boli zvyknutí z predchádzajúcich verzií. Interiér auta je prepracovaný a pôsobí príjemne. Ak ste si zvykli z predchádzajúcej verzie nešetriť auto a raziť si cestu dopredu tak v novej verzií sa Vám táto taktika nemusí vyplatiť. Auto sa totiž opotrebováva. Meníte gumy, olej, tlmiče a podobne. Taktiež si môžete opraviť rozbité sklo, pokrivenú kapotu. Všetky nedostatky na aute majú vplyv na jeho výkon. Teda čím máte auto viac poškodené tak tým je pomalšie a horšie ovládateľné. Čo môže niekomu prekážať je že auto sa nedá okamžite opraviť. Drobné opravy trvajú do niekoľkých sekúnd/minút. Keď idete robiť servis na aute tak to môže trvať aj 20 minút. Komu by sa nechcelo čakať môže si auto opraviť okamžite avšak to bude stáť nejakú tú zlatku. Taktiež treba čas pri upgrade vozidla. Teda ak si niekto myslí, že hru prejde do týždňa tak sa mýli alebo ho to bude stáť dosť zlatiek. Vývojárom išlo o to aby hru hrali hráči dlhšie. U niekoho to môže mať odpudzujúci efekt avšak nám sa takéto riešenie páči.

Ďalším zaujímavým riešením je multiplayer. Hra vás upozorní keď skončí nejaký váš priateľ preteky, ktoré ste už absolvovali vy. Ak idete hrať tak Vám ukáže v štartovnom poli vašeho priateľa. Hra je prepojená nielen s GameCenter ale aj s Facebookom.

Môžeme povedať, že hra nás bavila a nenašli sme nič čo by sme jej mohli vytknúť. Takže komu sa nechce čakať môže si hru už teraz stiahnuť buď z Nového Zélandu alebo Austrálie.

Video recenziu spracoval server Appspy.com

[youtube id=”8Ou2uRcZwsM” width=”600" height=”350"]