iPad mini vs. Microsoft Surface Tablet – Reklamný boj o zákazníka

Predobjednávky novopredstavených tabletov sú už v plnom prúde a samotné spoločnosti Apple a Microsoft, ktoré disponujú grandióznymi rozpočtami sa snažia vo svojich reklamných upútavkách odprezentovať svoje prevratné zariadenia v čo najmodernejšom svetle. Softvérový gigant Microsoft si po svojom vstupu na trh s výkonnými tabletmi snaží vybudovať popredné priečky v predajnosti. Nič nenecháva na náhodu a na svoju reklamnú kampaň, ktorej súčasťou majú byť produkty ako Windows 8, Windows Phone 8 a Windows Surface si vyčlenila až 1,8 miliardu dolárov.

Apple:

[youtube id=”l5J908SxAgA” width=”600" height=”350"]

[you[youtube id=”WdgcwPw68tQ” width=”600" height=”350"]

[youtube[youtube id=”HfiJOP2uGk4" width=”600" height=”350"] 

Windows:

[youtube id=[youtube id=”dpzu3HM2CIo” width=”600" height=”350"]be id=”ysw[youtube id=”yswUFCD1x0A” width=”600" height=”350"]d=”U7UlE-o[youtube id=”U7UlE-o8DQQ” width=”600" height=”350"]i1GNDs7DCTw[youtube id=”i1GNDs7DCTw#!” width=”600" height=”350"]eklamy vás oslovili viac? Osobne sa musím priznať, že sa Microsoft poučil na vlastných chybách a dovoľujem si tvrdiť, že ich produkty majú úspech už teraz.