Ako vám môže pomôcť web pri podnikaní

Najnovší český výskum ukázal, že svoju vlastnú internetovú stránku má iba tretina českých mikropodnikov. Aby ste si nemysleli, že sú to všetko podniky s 3 zamestnancami, tak mikropodnik má ročný obrat do 40 miliónov Kč. A to už nie je vôbec malá firma. Aj preto je toto číslo pomerne alarmujúce. Keď si zoberiete, čo všetko dokážete prostredníctvom svojej webstránky urobiť v prospech svojho podnikania. Aké výhody plynú podnikateľom z toho, že majú svoj web?

Ako vám môže pomôcť web pri podnikaní

Miesto na prezentáciu
Dôsledné vytvorenie web stránky je pre vás jednou z najlepších reklám. Za predpokladu, že si na tom dáte skutočne záležať, môžete zákazníkov zaujať rozhodne viac ako reklamami v TV, bilboardmi pri ceste či spotmi v rádiách. Prečo? Pretože klasická reklama je mŕtva, ľudia sa ju snažia vytesniť, pretože ich vyrušuje. Miesto toho si sami hľadajú informácie o stránkach a najväčší zdroj informácií je práve internet a vaša stránka.

Kontakt so zákazníkom
Mať svoj web je dôležité už len kvôli tomu, aby ste ukázali potencionálnemu zákazníkovi, že existujete. Pretože je nezmysel, čakať v roku 2015, že vás ľudia budú hľadať v kancelárii. Najprv ich musíte osloviť na nete, kde vás najskôr budú hľadať, až potom ich môžete presvedčiť o svojich kvalitách na osobnom stretnutí.

Tvorba obsahu
Tvorba obsahu, prakticky v neobmedzenom množstve, je to, čo vám môže pomôcť získať nových klientov. Keď sa tvorba vašich web stránok stáva skutočnosťou, už vtedy by ste sa mali zamyslieť nad tým, aký obsah budete prinášať svojim návštevníkom. Prečo? Pretože budovať vzťah s ľuďmi, ktorí nie sú vaši zákazníci, sa oplatí. Vy im dáte výnimočný obsah zadarmo a oni sa za odmenu stanú vašim zákazníkom. Samozrejme, že to neplatí v každom prípade, no máte veľkú šancu, že vďaka tomu sa návštevník vášho webu zmení na vášho zákazníka. Podnikáte a nemáte web? Napravte to.

Text: PR, foto: ilustračné (flickr.com)