Ako reklamovať zakúpenú aplikáciu?

Keď si kupujete topánky alebo oblečenie tak Vás zaujíma kde a do kedy môžete danú vec vrátiť prípadne reklamovať. Ak kupujete veci z internetu máte možnosť vrátiť tovar do určitého času bez udania dôvodu avšak aj to musí spĺňať určité podmienky. Otázkou je čo s aplikáciu s ktorou nie ste spokojní? Môžem ju reklamovať? Odpoveď je áno môžete. Ak nie ste spokojní alebo máte pocit, že Vám daná aplikácia nevyhovuje máte možnosť dostať svoje peniaze späť. Ak ste sa rozhodli reklamovať aplikáciu tu je návod:

  1. Otvorte si iTunes App Store
  2. V ľavej hornej lište kliknete na svoj účet a kliknete na Account

3. Ďalej kliknete na See all a zobrazia sa Vám všetky nákupy.

4. Nájdete si aplikáciu na reklamovanie a kliknete na Report a Problem. Potom sa Vám zobrazí takéto okno kde si vyberiete problém a opíšete ho.

5. Po vyplnení ostáva už len čakať na vyjadrenie podpory. Reklamácia sa pochopiteľne píše v Anglickom jazyku. Je dobré ak aplikáciu reklamujete čo najskôr od dátumu zakúpenia.