HyperX oslavuje 15 rokov, Kingstonu má už 30 rokov

Keď sa povie Kingston Technology, prvé, čo vám príde na rozum budú pravdepodobne pamäťové médiá, SSD disky alebo moduly RAM. Kingston je 30 rokov a za ten čas sa vyprofiloval na jedného z kľúčových hráčov. V roku 2002 spoločnosť založila značku HyperX s úmyslom ponúknuť hráčom možnosť voľby DRAM pamätí a SSD s vyšším výkonom.

Počas uplynulých 15 rokov značka vyrástla až tak, že okrem výkonných USB flash diskov v rade Savage a DRAM alebo SSD diskov v radoch Fury, Savage, Impact, či Predator zahŕňa aj produkty z oblasti periférií, ako sú napríklad u hráčov obľúbené headsety Cloud, podložky pod myš Fury, herná myš Pulsefire FPS a mechanická herná klávesnica Alloy FPS.

HyperX_TM_for_peripherals
Produkty HyperX hráčom pomáhajú v hre vďaka rýchlejšej odozve a vyšším výkonom, ktoré sú nevyhnutné pre moderné 3D hry a VR systémy. Keď sa hry nainštalujú na rýchle SSD, drasticky sa skráti doba načítania hier a herných dát. Ďalšou možnosťou ako zvýšiť celkový výkon PC je osadiť viac pamätí DRAM, čím sa zároveň zrýchli multitasking, keď napríklad streamuje a hráte hry súčasne na jednom PC.
Vďaka kvalitnému zvuku z headsetov budete súpera počuť oveľa skôr než ho uvidíte na monitore a môžete tak rýchlejšie reagovať pomocou myši alebo klávesnice. Tento rok uvedené modely HyperX boli vyvinuté aj s pomocou profesionálnych hráčov eSports a preto prinášajú to, čo hľadajú všetci hráči – výkon, odolnosť a kompaktný dizajn s priaznivou cenovkou. Pochvalu si tiež zaslúžia podpora, ktorá zákazníkom pomáha 24 hodín denne v niekoľkých jazykoch. HyperX je navyše doteraz jedinou značkou v oblasti herných pamätí, ktorá na svojej DRAM moduly poskytuje doživotnú záruku.

hyperx-pulsefire-fps-box
Kingston chcel z HyperX vytvoriť samostatnú značku podobne, ako to urobil napríklad Microsoft s XBOX – išlo predovšetkým o to, aby značka HyperX bola vnímaná ako svojbytná. Tým, že sa oba názvy oddelili je teraz možné osloviť rozdielne cieľové skupiny a lepšie cieliť marketing. To umožňuje lepšie nadviazať kontakt s mladšími fanúšikmi, ktorí vnímajú značku HyperX prostredníctvom sociálnych mediálnych kanálov ako je napr. Twitter, ktorý k dnešku odoberá takmer 750 tisíc záujemcov.
Značke HyperX je tento rok už 15 rokov a je v mnohých ohľadoch jedinečná – predovšetkým ide o súkromne vlastnenú spoločnosť, za ktorou stoja skúsenosti a zabezpečenie spoločností Kingston Technology, ktorá je v tomto odbore už 30 rokov špecialistom s celosvetovým významom. Práve táto skutočnosť, že ide o súkromne vlastnenú spoločnosť jej poskytuje výhodu, že sa môže sama rozhodovať o tom, v aký čas uvedie nové produkty na trh. Umožňuje to investovať potrebné zdroje (talent, čas a peniaze) tak, aby uspokojili potreby zákazníkov a neboli nútení na trh chrliť produkty zbrklo pre uspokojenie potrieb investorov.

De'Aaron Fox - hviezda NBA a nový ambasador herných headsetov HyperXDe’Aaron Fox – hviezda NBA a nový ambasador herných headsetov HyperX

Značka HyperX mohutne investovala do odboru eSports a naďalej hranie podporuje od tých najjednoduchších herných turnajov a profesionálnych tímov až po tie svetové. V súčasnej dobe sponzoruje niekoľko profesionálnych eSports organizácií na celom svete. HyperX je tiež hlavným sponzorom Intel Extreme Masters, ktoré sa koná v poľských Katoviciach a je hostiteľom finále turnajov Counter Strike GO a League of Legends, kde výhry vybrané na štartovnom dosahujú 250.000 USD.